aylul0 Kızlar önerileriniz neler? Bir de şeyi merak ediyorum, doğumdan önce önlüğü ne zaman giyiyoruz ve doğumdan sonra ne zaman çıkarıyoruz? Doğumhaneye giderken bebeğin kıyafetleri ile kendi kıyafetlerimizi götürmemiz gerekir mi?
Esraali aylul0 dogumhaneye cıkarken yanımızda götürüyorz bebege verilecekri nır al doğumda bana hiç önlük verilmedi üzerimde ne varsa onla girdim doğuma simdi bilemem belki değişmiştir
Martha aylul0 ben ilk çocuğumda hastaneye yattığımda direkt önlük vermişlerdi. Çünkü sürekli açıklık muayenesi yapılıyor 🙄 doğumhaneye de doğum anı yaklaşınca bebeğin kıyafetlerini battaniyesinin içine koyup paket haline getirip vermiştik. Kendi pijamalarımı odama geçip biraz dinlenip ayaklanmak isteyince giydim.
kirpapatyasiii aylul0 ilk oğlumu normal doğum yaptım kesinlikle yatağa bağlı kalmayın elinizden geldiğince yürüyün squat yapın (sağlam bir yerden destek alın yada eşinizle birlikte yapın) pilates topunu kullanın hareketli olun yani 😊 önlüğü yatisiniz yapınca veriyorlar dogumhaneye oluklu gidiyorsunuz dogumhanede kendi kıyafetlerimi giydirdiler beni bebeğe kıyafet vermedim hastane kendi takımıyla getirdi önce yedeği bile vardı. Bebeğin kıyafetini hastaneye konuşun veriyor mu diye ona göre ayarlarsiniz 😊
-derya-anne- aylul0 valla ben kızımda boydan gecelik giymiştim onunla götürdüler beni doğuma önlük giydirmediler kıyafetleride ben yapışkanlı naylona koyup götürmüştüm anneme doğumdan sonra verirsin demiştim annemden alıp giydirdiler kızımı. 2.ci bebeğime hamielyim kurban bayramına doğum yapicam inşaallah onda da boydan gecelik giyicem doğumhane için rahat oluyo odaya çıkınca da alt üst takım aldım 2 tane biri uzun kollu biri kısa kollu onlardan birini giyerim havanın durumuna göre
Almilamom kirpapatyasiii epizyotomi oldunuzmu olurken uyusturup oylemi yapıyorlar işlemi dikis yapılırken hissettiniz mi?
kirpapatyasiii aylul0 evet odaya geçerken hasta bezi bağladılar odaya geçtikten 1 2 saat sonra gece uzun ped kullandim
kirpapatyasiii Almilamom yok yırtılma olmuştu az bisey 3 dikisim vardı iğne vurdu dr hiç bisey hissetmedim iğneyi bile hissetmedim 😊
SutlacimiYedimmiBen aylul0 ben devlette dogum yaptim şöyle soyluyeyim sancimi evde cektim gttigimde acilden kontrol edildi 9 cm acilmam vardi tekrar giyinip dogumhaneye geçtim orada herseyi cikarip tek kulanimlik hastane kıyafetini giydim catala çıktım basladim ikinmaya 😁 doğumdan sonra serum verildi serum bitince çıkardılar oyle uzerimi degistirdim. Bebeginkinide dogumhaneye giderken istiyorlar.
Kubra2012 Doğum başlangıcı varsa giydiriyorlar doğum bitince getirdiğin geceliği giymene yardımcı oluyolar başka hastanede doğum olacak burda nasıl olur bilmiyorum
Mickeymouse aylul0 bir kez daha sorsam gözünüzden kaçtı belki. Medivia da nasıl oluyor gider gitmez onluk giydiriyorlar mi?