Sina Kızlar selam 12. Haftama kadar düşük riski kanamam vardı hala da az az var şimdi biraz rahatladm derken tansiyonm çıkıyor ara ara ne yapmam gerekir
kaderelmci Sina tuz kullanma ve bol su tüket doktoruna görün canım kesinlikle o seni yönlendirir tansiyon yüksekliği iyi değil çünkü