Melinalin Arkadaşlar 23 haftalık gebelikte bebeğim Bugün hic hareket ettiğini hissetmedim Bi kaç gün once detaylı ultrasona gitmistik gayet Sukur sağlıklı cıktı,.. Korkuyorum iyi midir diye bugün hic hareket etmedi su ictim yattım yine hareket yok korkuyorum
02112017 Melinalin merhaba gün içinde çok ayakta kalıp kendinizi yoruyorsanız hareket azlığı olabilir yorulduğunuz için hissetmiyorsunuzdur benimde 21-24 hafta arası hareketler biraz az dı şuan 30 hareketlerini çok hissediyorum hafta ilerledikçe daha belirginleşir o yüzden korkmayın ferah tutun içinizi normal şeyler bunlar 🙂
Melinalin Nzlozkn Allahım bebeğimizi korusun cidden zor ya her gün acaba bugün iyi mi kıpırtı yok ne durumda Bi ters hareket de yapmadım halbuki ilk gebeliğim ister istemez evham yapıyorum tecrübe sıfır
Melinalin 02112017 tam tersi aslında bugün tüm gün evdeydim İşyerine de gitmedim izin aldım evde dinlendim banyo flan yaptım evde oturdum cıkmadım hic ama ufacık Bi kıpırtı dahi hissetmedim dün iyiydik önceki gün de ama bugün ☹️😔😔😔
Nzlozkn Melinalin Amin canım aynen benim de ilk gebeliğim çok korkuyorum ama bu haftalarda sanırım hepimizin sorunu bu olunca içim az da olsa rahatlıyor inşallah iyilerdir Allaha emanet olsunlar ❤️