Kızlar ben doğumdan sonra düşünüyordum fakat emzirme döneminde süte geçiyormuş dediler e ne zaman boyatsam ki? 36. Haftada boyanır mı ki diplere boyatmayacağım ombre sombre diyorlar ya dip hariç öyle olacak doktoruma yine soracağım ama perşembe günü gideceğim merak ettim şimdiden