ilk dogumumu basarida cagla hanimda yaptim okadar memnun kaldim ki hem muaynesinden hem dogumumdan hatta dogum sonrasi muaynelerimden bile aimdi asyaya gecti orada devam eidyoruz hamileligimin basindan beri 32+5 olduk doktordan ote bir arkdas gibi tavsiye ederim gercekten pskjik olarak beni cok rahatlatiyor ve asla kasmiyor :) asi oldugu icinde es kabul ediyor artik muaynesine