Arkadaşlar hamileyim, ilk kızım kardeşi doğduğunda 19 aylık olacak inşallah. Emerek uyuyan bir bebek, sütü kesmeyi düşünmüyorum en az iki yaşına kadar (tandem emzirme yani). Soruma gelecek olursak ikinci kızımı nasıl uyutacağım onu düşünüyorum. İlki emerek uyuduğu için ikinciyi öyle alıştırmak istemiyorum çok zor oluyor. Hem de ikisi de uyanırsa gece mesela bari küçüğü babası uyutsun istiyorum. Sizce beşiği sallayarak mı uyutsam? Veya siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz özellikle iki bebeği olacak olanlara soruyorum.