Ftmgl1 Temmuz ayında zam gelicek demişlerdi acaba muane doğum ücretleri ne kadar oldu öğrenen var mı?
Feyza-nur Ftmgl1 henüz gelmemiş ama temmuz ağustos gibi zamn bekliyorlarmış bizde yeni konuştuk böyle söylediler
Ftmgl1 asyaebrar Muane 180 di en son temmuzda zam gelicekti sizin sendika indirimi falan vardır herhalde