Ozge_yamac Arkadaşlar idrar testimde lökosit çıktı çıktı bu durumu yaşayan var mı aranızda antibiyotik kullanma taraftarı da değilim🥺
Sevgiylm34 Ozge_yamac benimde yüksek cıktı kanamam da vardı progestan kullanıyorum sadece antibiyotik vermediler
milena11 Ozge_yamac doktorun antibiyotik verirse mutlaka mutlaka iç. İdrar yolu enfeksiyonu düşüğe yada doğum sonrası bebeğin solunum yetersizliğine sebep olabilir. Bunun yanında çok bol su iç