Merhaba,
12 haftalık hamileyim, kontrole özele gidiyorum. Doktorum ikili tarama testi için perinatolog istedi (kural böyleymiş)
Ultrasonda yapılan kontrolde doktorum her şey normal, her şey yolunda dedi. Ancak kan testi gelince 21 nolu kromozom testi yaptırmamı istedi. Yönlendirdiği yerde fiyat bu test için 2.500tl. Açıkcası fiyat yüksek olunca ve bütçemizi aşınca kararsız kaldım. Bizim gibi durumda olan var mı diye merak ettim.
kombine risk analizim 1/939 çıktı.
yeşil bölgede gözüküyor.
böyle bir durum yaşayan varsa yazabilirse çok sevinirim.