Gizemkurt35 37+6 bugün. Yarın 38 haftalık olcak kızım. Ne zaman doğururum tahmini 👀 doğum başladığını nasıl anlarım ? Doğum anına yakın vücutta ne gibi değişiklikler oluyor . ? Benim 2 3 gündür kasiklarimda ve karnımın kenarlarında ağrılar var. 🤦🏼♀️
Minikturtageliyor Gizemkurt35 aynı durumdayım çok merak ediyorum. 😂açılmam yok, nstde sancı çıkmadı sanki doğuramıyacakmışım gibi geliyor 😂😂
ebru23 Gizemkurt35 valla belli olmaz 40+5de oglumu kendi sancimla dogurdum kizimi bekliyorum 26 haftadayim
Mavi87 Gizemkurt35 hurma yiyormusunuz? Öneriyorlar aslında ama ne kadar doğru bilmiyorum , ben deneyeceğim
Gizemkurt35 Minikturtageliyor benimde kontrolüm pazartesi tekrar . Valla 40 küsürleri görünce korkuyorum biraz. Cunku bedenen yoruldum . Sezaryana da gönlüm razı degil🤦🏼♀️
Dilayyykk Minikturtageliyor Bende aynı durumdayım, iznede ayrıldım boş boş oturmuyum artık gelsin istiyorum. Hareket edemiyorum üstüne birde sıcaklar 🤦🏾♀️
MerveBostann Gizemkurt35 38+1 im benimde 1 haftadir kasik agrilarim var ama nst de ne sanci cikiyor ne bisey. Acikligimda yok 1 cm bile doguramayacagim gibi geliyor 🙄🙈
Seymatatogluozkin Gizemkurt35 Off bende yaaa kasıklarım agrıyor gıbı oluyor gaz cıkıyor hevesım kursağımda kalıyor 😅 Her wc de bır umut nişan beklıyorum ptesı kontrolum var hiç sancı gelmıcekmış gıbı gelıyor 😅
Gizemkurt35 Seymatatogluozkin yalnız olmadığıma sevindim 😅 dua ediyorum artık gelsin diye. Zamansız gelmesinden çok korkuyorum Allah oyle bisey yaşatmasın kimseye.
Gizemkurt35 Basakgul bende 5 yaşına kadar içimde büyütcem diyorum 😂 vücudumun eski halini unuttum zafen. Penguen gibi yürümeye de alıştım 😅
E-Y Gizemkurt35 bende yarın 38 oluyorum. 1 cm açıklık vardı gecenlerde çatı muayenesi oldum. Nişanımda geldi ama daha belirti yok. En ufak iş yapmaya tutulan belim kac gündür eğilerek yer siliyorum bana mısın demiyor tık ağrı yok 🤦♀️ sanırım doğuramayacağım…