Oznur07 diğer arkadaşların da dediği gibi en zorlu süreç bekleme zamanı oda heyecanla karışık oluyor :) igneymiş , yumurta toplamaymiş, transfermiş hiç bir zorluğu yok. Yumurta toplama anestezi altinda oluyor hiç birşey anlamıyorsun, bı güzel uyuyorsun (hiç o kadar rahat uyumamistim:)) yarim saat falan sürüyor. Sonrasında karnından şişlik ve gerginlik olcak panik yapma normal bir durum :) transfer olayı ise o kadar basit ki 2-3dakikalık iş :) transfer sonrası 1saat uzanmak gerekicek tüp bebek merkezinde. Sonra artık beklemesi başlıyor.. stres yapmayın olumlu düşün her zaman :) inşallah olumlu sonuç alırsın. Bence doktorunu iyi araştır. Benim ilk denemede oldu çok şükür son 28günümüz kaldı bebisime kavuşmaya. Darısı başına inşallah.