sevincoztrk https://www.resimag.com/i/ad8b0eca1dcf 5 dk içinde boyle gordum ovulasyon testimi. Adete 9 gun var . Başka vakitlerde diğer çizgi hiç gozukmuyordu…. şuan baya belirgin gibi. Dun çok akıntım veya baskı vardı kasıklarımda. Ama test yapmamıştım💁🏼♀️😄
Dilek0809 sevincoztrk ovulasyon testinde o çizgi hep çıkıyor zaten eğer diğerinden daha koyu olursa gebelik olabilir o da anca adet günü falan çıkıyor ben öyle öğrendim
Denizyildizii sevincoztrk sanırım hamilelik varsa daha koyu olması gerekiyor. Bence normal testle yapın
annesinin_beybisi sevincoztrk benim de 9 gün var ama testim hiç böyle değil ya çok hafif belli belirsiz ikinci çizgi 😑
Kuben sevincoztrk gebelik için daha da koyu çıkıyor yani benim öyle çıkmıştı. Ama tabi yine de takip edin umarım vardır 🥰
annesinin_beybisi sevincoztrk regline yakın bu sekilde kırmızı olunca gebesin demek ama tabi yumurtlamayi gorduysen 🤗 hadi inşallah ☺
sevincoztrk annesinin_beybisi bundan once test yapmadım cnm 😒kafama takmayayım diye…. bugun aklıma geldi yaptım nedense bu sabah sol kasığımda ağrı vardı yürürken.