Liyaa doğum hakkında bilgim yok ama. Muayene pahalı geldi. Pek kapsamlı bir hastaneye de benzemiyordu. Henüz yeni kurulduğu için herhalde tam oturmamıştı hastane. o halde 140 TL dediler. Askerî personel indirimi var dediler aradığımızda. Gittik yok anlaşmamız size kim söyledi dediler 🤷