Hanife00 Byasmn bende 24. Haftamda gittim randevu bulamadığım için 19-23 arası normalmiş 24.hafta gecikmeli olarak alıyorlarmış🤷🏻♀️
kirpapatyasiii Byasmn ben bazı durumlardan 21 haftamda iptal ettim şimdi yarın gideceğim 24+2 randevuyu Alırken sordum bakarmış doktor vakti geçti mi dedim yok bakılır dedi