Kızlar ben kızıma Piraye ismini düşünüyorum acayip beğeniyorum seviyorum koymasam hep içimde kalacak gibi hissediyoru. Ama eşim başta olmak üzere aile de kimse beğenmiyor çok zor kulağa hoş gelmiyor ilerde sende pişman olursun falan diyorlar sizce nasıl hiç yakınlarınızda var mı Piraye ismin de birisi