Merhabalar
tecrübeli bayanlar veya benim gibi durum yaşayan arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var 🙏🏻
21+2 haftalığız beyinde kist olduğu ve ileri haftalarda yok olabileceğini bayramdan sonraki haftaya takip için tekrar muayene verdi ama içimizin rahat etmesi için doktorumuz maddi durumunuz uygun ise kan alımı ile amerikaya test gönderebildiklerini söyledi.
ne yapmalıyız sizce yorum bildirir misiniz ? Teşekkürler