Asiye_89 Arkadaşlar 13 haftaligim geçen gün karnımda sancı gibi ağrı oldu aynı durumu yaşayan varmı bnmle aynı haftada olan
Aysenurse1 Asiye_89 ilk aylarda regl dönemlerime denk gelicek sekilde benim de oluyordu. Ama devam eder ve sizi rahatsız edecek kadar şiddetli olursa doktorunuza gitmekte fayda var.