Byn-4242florya benim doktorum 39da sezeryan planladı ilk başta sonra suyum fazla diye endokrin doktoruna danıştı endokrinci de suyu fazlaysa patlayabilir 38de sezeryan daha iyi olur diye öneride bulundu kadın doğumcum da riske atmayalim dedi o yüzden 38e gün verdi bayramda doğum olursa sikinti olur diye