Mervebozkurt35 24 saatlik idrar tahlili sonucum da protein 366 mg çıktı değer çok yüksek mi yani ciddi bi durum var mı daha önce yaşayan var mi acaba
Berrinsahinn Mervebozkurt35 bende tansiyon yüksekliği var doktor idrar tahlili yaptı protein kaçağı yokmuş.tansiyon 14.9 u geçerse acil sezeryana alabiliriz dedi 😟
Mervebozkurt35 selnaz hayır aksine tansiyonum düşük canım bana bu sonuç çıkmadan dedi eğer yüksek olursa hemen alırım yoksa 37 yi beklemeye çalışırız
selnaz Mervebozkurt35 tansiyon normalse ilaç veriyorlar protein için diye biliyorum cnm. Bnm de hamileliğin başlarında idrar da protein çıkmıştı tansiyon normal olunca sorun yaşamadık.
Mervebozkurt35 3MelekAnnesi3 birazdan Arıcak yüreğim ağzımda onu bekliyorum canım dua et lütfen benim için
Mervebozkurt35 selnaz sonlara yaklaştığım için riske atmak istemiyor sanırım 37 de en geç alırım diyor
Berrinsahinn Mervebozkurt35 ediyorm her gün ölçüyorum bu hafta çıkmaya başladı 36.haftamda.oda sıcaktan oluyor onu farkettm sıcakta nefes darlıgı yaşıyorm o ara çıkıyor sonra hava fln alınca geri düşüyor