serenty_123 Benimde plesanta aşağıda 15. Haftada öğrendim suan 35+2 yim 1.5 cm yukarı cikti bebeği çok aşağıda taşıyorum haftaya alma ihtimalim var dedi doktor dayanamayacak ic dikişler dedi çarşamba günü belli olucak
07-02-2019 Pammuk benimde asagıdaydı 20 ki haftalarda detaylı ultrosunda yukarı cıkmıstı dikkat edin siz yine agır kaldırmayın Bı cınsel ılıskı ye girmesen ıyı demıstı doktorum sukur yukarıda cıktı
Zeynephze Korkma yukarı çıkıyor o benimde öyleydi hiç stres yapma ama ağır iş de yapma kendini koru yavaş yavaş yap işini