Özel hastaneye gidiyoruz 25+5 olduk.ilk seferinde 10 gün içinde ücretsiz kotnrol hakkımı kullanmamıstim. Bu kez kullanmak istedim kullandım.bana çok çirkin bir muamele gösterdi.basindan savdi resmen. Zoraki gulumsemeler ağız ucu konuşmalar.bebegin ultrason resmini falan da vermedi.sirf kontrole gidince paralı gideceğim süreyi uzatıyoruz diye tabi tavrı o yüzden