Zezeeeyyldrm 33 haftalıgım daha 5 gün önce baska bi sebebten nst ye girdim sadece kasılmam cıktı ama şu üç gündür yürüyemiyorum bile oladr cok kasılıyorki karnım taş gibi oluyor sadece tuvalete kalkıyorm yemeğe kalkıyorm ama yürüyemiyorm kalktım anda bacaklarıma kadr iniyor ağrı ve zar zor eğilerek yürüyorum şuan gitsemmi doktora şimdi sizin durumunuzu okuyunca şüphe ettim am daha 5 gün olmustu nst ye gireli tabi ozman bu kadr ağrm yoktu şu 2 gündür geceleri bebeğin kasılmasına uyanıyorm canım cok acıyor ve dün geceden beri gecmeyen bir bel ağrım var artık okadr cok ağrıdıki hissetmiyorm belimi 😁 kız yazarken fark ettim benm baya sorun varmıs en iyisi gideyim bi doktora