suudamlasi ahshs senin iyi çıkmış yine benim 0,100 çıkmıştı😃 sonra yükseldi, bekle bakalım 👍o gebeliğim boş oldu kürtaj oldum şimdi yine denedik , dün doktora gittim adete 6 gün vardı beta bakalım mı dedim çıkmaz dedi 😄bekle biraz daha canım çok zor bende bekleyemiyorım kafayı kırdım galiba 😵💫