Canım kızım şahsına münhasır kişiliğim 🥰
Hamileliğim bulantılarla başlayıp bulantılarla devam etmişti 2. hamileliğim olduğu için neler yapmam gerektiğini biliyordum ve hep araştırıyordum . Bulantıdan başka bir sorunum olmadığı için doktorun da onayı ile hep hareketliydim . Evim 5. Kat asansör yok,günde iki kez oğlumu okula götürüp getirirken in çık ,haraket olsun diye hep bi bahane merdiven in çık ,durma yürü , pelvik kası çalıştır, bacak aç squat yap falan filan durmadım yani. Manevi olarak da hazırlık yapıyordum ilk doğumum da yaşadığım tüm olumsuzlukları silmek için çok çabalıyordum.Dualar ,sureler, esmalar dinleyerek geçirdim hamileliğimi❤️Herkes kız erken doğar gününü beklemez diye diye ben erkenden beklemeye başladım. Nişanım da tee doğumdan iki hafta önce gelince son iki hafta ha şimdi sancı, ha bu, ha bu değil derken derken 40. Haftaya girdik 🥰 Gel kızım yok çık kızım yok yerim rahat çıkmam da çıkmam. Hurmalar ahududu yaprakları, sıcak suya oturma ,efendicaazıma söyleyim eş ile yakın münasebetler falan filan yok doğmuyor sıpa .Doktor kontrolleri iki güne bir indi her muayenede eğer kendi sancın gelmezse doğurmazsan sana suni vericez deyip iyice moralimi bozdular- ‘ki ben ağlayarak dua ediyordum kendi sancımla gelsin ben çok emek verdim çok çalıştım ağrısı sızısı en hafif şekilde olsun diyerek’ yakardım Rabbime (çok şükür kabul etti). 40+2 günüüü🤩🤩 gündüz komple ev süpürüldü camlar silindi hani hareketli olmak doğumu başlatıyor ya yok gelen giden vay arkadaş diyorum her saat başı sancı giriyor ama devamı yok. O günün akşamı eşime dedim ki ben çok bunaldım çıkalım dışarda yiyelim. Aralık soğuğu bırak dışarıyı falan dedi ama yok çıkıcam ben yürüycem hiç bir fırsatı kaçıramam çıktık, 20-25 dk yürüdük avmye vardık yemeğimizi yedik dolanıyoruz orda bi gelmeler başladı ben artık herşeye yalancı sancı gözüyle baktığım için umursamıyorum, bir geldi iki geldi üç dört derken aha dedim dur dk tutayım baktım düzenli geliyor🤩 içimden sevinç çığlıkları eşime, kaynıma bişey belli etmedim. Kaynımda geldi sonradan, sancılar düzenli geliyor ama aralığı çok ben gezmeye devam tabi umursamıyorum hiç cesarete bak 😂sonra bi akıntı hissettim ben wcye gidiyorum o zamanları biliyorsunuz dk başı wcye gitmen gerekiyor- gittim baktım kaann🤩🤩🤩 Allahım o an ki sevincimi anlatamam çığlık atıcam nerdeyse, insan kan gördüğüne mutlu olur mu ben oldum. Bunu yazarken bile gözlerim doldu mesela bi daha yaşadım o anı .Neyse toparlandım çıktım yanlarına gittim ağzım kulaklarımda sırıtıyorum ikisi de bana bakıyo sen hayırdır der gibi, dedim geliyo hadi gidelim ❤️ ne geliyo kim geliyo afalladılar kızım geliyo kızım ,kanamam var dedim iyice mal oldular 😂 hadi eve gidelim hazırlanmam lazım dedim, ne evi hemen hastaneye gidelim dedi eşim kardeşim arkamızdan getirir eşyaları hazır zaten. Yoooook Allahını kitabını seversen asla erkenden gitmem hastaneye eve gidicez hem de yürüyerek gidicez dedim. Kavga dövüş ben yürüyorum onlar yürüyor. Kaynım yenge etme eyleme hadi taksiye binelim şurdan, yok yürüycem ben doğum başlıyor sancıları daha kolay çekeyim mantığı ile neyse yarı yolda sancı sıklaşmaya başladı dedim binelim taksiye ama eve gidicez. İkiside la havle diye diye gittik dedim bana güvenin ya kötü olsam durdurur muyum sizi orda biraz ikna kabiliyetimi konuşturdum🤭 gittik eve açtım sıcak suyu oturdum duşa bekledim durdum yarım saat durmuşumdur ama kaynar suydu kalktığımda hafif derecede yanmıştım😂😂 bi yandan sancılar devam ediyor, bu arada eşim kapıyı tıklıyordu iki de bir hadi hadi -bi dur ya diye bi daha cırlayıp susturdum😂 suya daha fazla dayanamadım kalktım tamam ben hazırım hadi gidiyoruz. Haber verdik kv ye kb ye şaşırdılar niye daha önce söylemediniz diye, ben hemen atladım ben söyletmedim. Velhasıl düştük yola sancılar bu arada aşırı sıklaştı bazısı yerimden hoplatıyordu bazısı normal gelip geçiyordu ben sancı çektikçe kayınbabam eşime kızıyodu; daha hızlı git dörtlüleri yak ,ben iyiyim bişey yok diyip duruyodum ssssııhh diyerek😂 vardık hastaneye o zamana kadar hiç alttan muayene ettirmemiştim acildeki doktora diyorum ki ; alttan bakma ultrasonla bak şaka olduğunu belli ederek, sen bi sakin ol kasma ben canını yakmadan bakıcam sürekli sataştım ordakilere de hep şaka yollu gülüşmece eğlenmece biraz naz yaptım. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırdı bin şükür kimse de sen napıyon demedi ,ben her şeyi gırgıra geyiğe vurdum benimle birlikte eğlendiler şükür gülen biri diyolardı hatta. Neyse hiiiç kaçış yok illa o parmak muayenesi yapılacak yattım efenim doktor kız beni çok güzel sakinledi kasmadım baktı 3 cm gözün aydın doğuruyosun dedi. Ben hem ağlayıp hem gülüyorum bana bakıp gülüyolar falan işlemlerim bitti, doğum olacak yere gitmek için tekerlekli sandalyeye bindirdiler asansörle çıktık ,hasta bakıcıya ben yürüycem dedim yine h.bakıcı doktora dedi yürümek istiyor diye doktor tamam dedi bıraktı. Gittim duvarların kenarında tutma yerleri var tutuna tutuna gittim sancı geliyordu çömeliyordum ,sancı geçiyodu manken gibi yürüymeye devam ediyodum 😂tabi sancı aralığı daha da sık artık bakmıyorum saate filan her sancıyı mutlulukla karşılıyorum beynime kötü düşünce ağrı sızı getirmiyorum sadece o ana odaklıyım kızım geliyor vakit kavuşma vakti❤️ Neyse vardım hemşire bankosuna bi şekilde, ben geldiiiim yapıyorum yine pür neşe 😂😂 arada sancı geliyo ağzım yüzüm kayıyor filan. Doğum yapacağım odaya girdim anamnez aldılar önlük giydirdiler soydular soğana çevirdiler ,doktor gel bakalım bi ultrasonla dedi gittim odasına sağdan bakıyo soldan bakıyo ölçüyo biçiyo dedi çocuk 3.5 kilo civarı, dedim keşke demeyeydin kilolu korkarım dedim yok ya abartma diyo doktor, bundan önceki 2900 doğdu ondan öyle düşündüm diyorum yok yok bişey olmaz merak etme diye eldiveni giymeye başladı. Aha dedim geliyo gene parmak😂😂 baktı 5 cm oha demişim yarım saat önce 3 cmydi. Doktor hemen yanındakilere hazırlıklı olun dedi. Neyse tekrar odama geldim bu arada su gelip duruyo ben bi ara çok korktum çünkü su yeşilimtrak geliyordu. Bağırdım doktora bi bakın suya baktılar, birbirlerine baktılar ,bir doktor gitti geldi ;kaç kilosun, boyun ne. Bi daha gitti geldi en son ne zaman yemek yedin korktum bu arada su gelmeye devam ediyor ve yeşil renk iyice belirginleşiyor doktora bakın dedim ; ben bu çocuğu çok bekledim çok uğraştım normal doğuma hazırım ama yeşil suyun ne olduğunu biliyorum sezeryana alın beni diye ağlıyorum. Yok dedi merak etme kontrol bizde ben ağlayıp duruyorum durduramıyorum kendimi sezeryana alın çocuğuma bişey olmasın, doktor geldi yat bakalım dedi yattım parmak muayenesi yine bu sefer baya uğraştı ama baktı baktı korkma bu kakalı su değil seni sezeryana alamam 7 cm olmuşsun çünkü dedi. Doğumun hızlı ilerliyor sende ve bebekte de bir sorun gözükmüyor nst güzel dedi. 3 cmden 5 e yarım saat 5 ten 7 ye 20-25 dk filan ,tamam diyip sustum dualarımı etmeye başladım. Bana yat dediler yok ayakta durmak istiyorum ,pilates topu verelim sana dediler aldım arada bi zıpladım üstünde , nstnin kabloları nereye kadar uzanıyorsa ben hep adım attım hiç durmadım yani. Bi ara kv geldi yanıma yanında olayım diye kovdum ben şuan kendime odaklıyım git sen , düşüncem ben yalnız dualarımla zikirlerimle olumlamalarımla olayım kimse dikkatimi dağıtmasın çok panikti çünkü, ben ama huzurun arşındayım resmen her sancıda dua ediyorum aralarda squat falan derkeeeen o his geldi 😍 ıkınma hissi hemşireye söyledim geliyor diye doktora haber verdi. Doktor yine parmakladı bağırdı çabuk koşun 10 cm olmuş anaaa bi anda karşımda 20 kişi çok şaşırmıştım 😂 Doktor bağırmıycaksın tüm gücünü ıkınmaya harca ses bile kaçmıycak kesmiyceksin ıkınmayı dedi .Ne dedilerse yaptım ıkın ıkın ıkın ve rahatlama ama ne rahatlama🤲🏻 bin şükür bin şükür bin şükür dedim🤲🏻 ben ağladım kızım ağlamadı ben ağlıyorum niye ağlamıyor, bi bakın vurun falan hemen burnuna ağzına birşeyler soktular hortumlar çıkınca ağladı ❤️rahatladım çekilin bi bebemi göremiyorum diyorum herkese😂 3700 doğdu kızım sağlıkla, plasenta çıktı, dikiş, bezlenme faslı ,yeni önlük derken ben hazırlanana kadar ayrı kaldık sonra kucağıma verdiler. Ben ağlayarak şükürler ederek ağzına göğsümü verdim buluştuk❤️
Rabbim herkesin çocuğunu sağlıkla anasına babasına bağışlasın, çok muhteşem bir duygu doğum yapmak ❤️
Tavsiyem kimseyi dinlemeden -olumsuz konuşanları- kendinize mucizenize odaklanarak hazırlık yaparak geçirin hamileliği ❤️