Gamzetas Meraba kızlar 30+3günlüğüz sol kasıgımda bi sızı var birde bebek sertleşiyor karnımda regli sancısı gibi olup geçiyor bu korkulacak bir durummu ilk bebegim bilmiyorum sancıdır diye korkuyorum
milena11 Gamzetas dinlenmeye geçmiyorsa o toplanma sık oluyorsa doktora gitmen de fayda var bazen doğum başlangıcı olabiliyor