Zeynepysn Meraba kizlar benm nugn nst duzenli sancm cikti foto atamiyorm nerden atiliyo soyliyebilirmisin
Gulsurmeli Zeynepysn Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır
Kubra2012 Zeynepysn Bi kaç güne doğum olur benm de 60 a çıkrı 37 haftada ama Bi kez 60 oldu gerisi 20 30 Du hep sürekli sancım var hatta şuan bile ama gelen yok 38+2
Kubra2012 Zeynepysn benm de geliyo aha tamam diyorm arkası yoj yine kesildi benm ki. Senn devam ediyo mu
Zeynepysn Kubra2012 https://imgyukle.com/i/ymY51 arastirmaya gittigmdede boyle ve suan hala ayni fazla bile eve geldm ama
Kubra2012 Zeynepysn hmm baya sancı var. Bende yarın gidecem resmen 3 dk 1 kasılma sancı girdi ama geri kesildi sancım 38+3 olduk niye böyle bu kız anlamıyorm ya 😩
Kubra2012 Zeynepysn belki benö de yoktur ondan arkası gelmiyodr hurma yiyorm başka napsakki ya olsn diye inşallaj sezeryana dönmez 😩
Gulsurmeli Aylinsemih Merhaba Canımız Annemiz “Streamable” Buradan yükleme yapabilirsiniz. Keyifli forumlar dilerim. 🖤