kizlar 4 senedir hep 30 günde 29 gunde regl olurken geçen ay 8 gun erken oldum ve şuan reglime 9 gün var regl gibi bel ağrım karın ağrım var sanırm yine erken olucam neden değişti 4 senedir değişmeyen döngü. stres üzüntü demeyin bunlar genel hayatımda olan şeyler zaten bu 2 aydır ekstra birşey olmadi yani