Hilalayzz Merhabalar 🥰 bugün tam 37 haftalık olduk doğumun kolay olması için neler yaptınız ya da neler yapıyorsunuz ?
Melikeadiguzell Hilalayzz Bende 37+1 1 cm açılmam var henüz bende bir şey yapamadım 😐Kolay doğumlar diliyorummm
Hilalayzz Melikeadiguzell benim daha hiç açılmam yok 😌 teşekkür ederim inşallah en kolay şekilde atlatırız 😌