Herkese meraba☺️ Doğum hikayemi yazmak için can atıyordum. O kadar can atıyormuşum ki oğluşum annesinin hamileliğin başından beri hissedip söylediği gibi 38+0 da geldi ☺️ 29 haziran sabaha karşı 3 de istemsiz bir su boşalması hissi ile uyandım. Tuvalete gittiğimde akıntıya benzer birşey vardı su mu anlayamadım. Sonra kanlı bir su olduğunu farkettim günlük pedimde. Panik oldum heycanlandım… Hemen eşime gidip sakin ol ama böyle böyle dedim ve kanamamı gösterdim. Gayet sakin karşıladı ve ne yapalım gidelim mi dedi. Hayır sancım yok nişan çok önce de gelebiliyor dedim. Fakat içime kuşku düşmüştü bir kere 😂 Hemen annesini getirdi ve beni hastaneye götürmek istediler. Benim de bu sırada çok az kasık ağrım vardı yok denecek kadar az… Tamam gidelim ama sanmam doğum belirtisi değil dedim 😂 O kadar ki eşyalarımı bile aldırmadım. Derken hastaneye gittik gece 4de. En korktuğum şeyin zamanı geldi. Alttan muayene… Ebe ilk muayenemi yaptı. Ve hiç de öyle yazılan kadar kolay değildi. Berbattı… Hatta doğumdan çok muayenelerden etkilendim ben… Derken 4 cm açılmam olduğunu ve sabaha doğru doğurcağımı söyledi. Ben şok 😂 Neyse sabah 8e kadar çok az sancılarım vardı. hatta bu muymuş abartılan dedim durdum 😃 Herşey doktorumun gelip bebek çok yukarda suyunu patlatıcam diyip patlatması ve 2. 3. alt muayenesine kadarmış. Bunlardan sonra yani saat 8 den sonra sancılar coşmaya başladı… Bu arada su patlatmayı asla hissetmiyorsunuz asla… Neyse sancılardan nefes alamamaya başladım. Bana tek iyi gelen pilates topuna oturmaktı. Çok iyi geldi hem doğum çok yardımcı hem sancıyı rahatlatıcı. Çok az kalktım üstünden. Bu arada 9 gibi ebe rahim yumuşatıcı iğne yapcağını söyledi. Fakat onlar suni sancıydı😂 Çünkü ilk iğneden sonra daha da coştum. Bu arada git gide açılmam arttı. saat 11 buçukta 2. suni sancı iğnemi vurmasıyla ebe bile şok oldu. Bir su daha boşaltı altımdan. Bağırmaya delirmeye başladım. Ve ebe hemen doğum başladı diyip doğumhaneye götürdü. Ve doktoru beklemeye başladık. Doktorun gelmesi 3 dk bile sürmemiş fakat bana 3 yıl gibi geldi. Deli gibi ıkınma hissim geliyor fakat ebe sakın ıkınma bekle diyor. o arada resmen ecel terleri döktüm. Sadece bağırıp yalvarıyorum beni kurtarın bebeğimi kurtarın. Çok korkuyorum… Sonra doktoru gördüm ve içim rahatladı. Güvendim çünkü… Doktorum hemen geldi ve çatala bacaklarımı dayadı ıkın dedi. Eşim de girdi doğuma. Doktor başını göğsüne daya demiş ben tepkisiz eşim hemen indirmiş başımı. Ben 3 defa ıkındığımı hatırlıyorum. Ve bitti… O boşalma rahatlama hissini çok alamadım. Çünkü korkudan şok içindeydim. Ve suni sancı iğnesi panik atak gibi çarpıntı yapıyormuş. Göz bulanıklığı yapıyormuş. Bu yüzden farkında olamadım. Normalde başkasının doğumunu bile duyunca ağlayan ben ağlayamadım bebeğimi görünce. Çünkü şok içindeydim. Neyse 4 dikişlik kesi atılmış. Onun da asla farkında olmuyorsunuz… Şükürler olsun ki hızlıca kavuştum oğluma… Çok hızlı bir normal doğum oldu. İlk çocuğum bu arada. Darısı tüm bekleyenlerin başına ❤️ Şu an tam 11 günlüğüz… İyi ki geldin güzel oğlum…