Naciyeylmz Eşimin doğum günü 10 Ağustos dedi doğumunda Ağustos da şimdiden kutlasam olur mu acaba çocuktan kutlayamam vakit ayıramam die dusunuyorum benim durumumda olan yada fikir söylemek isteyen ? Birde ne alabilirim sizce 💜🦧
Haticecakirr Naciyeylmz bence olur 🤷♀️ Nolucak ki sonuçta hatırlayıp mutlu etmek istemişsiniz eşinizi 🤷♀️ Hediye olarak da taserella diye bir site var orda çok güzel şeyler var bi bakın derim 🌸