Dogumdan 15gun sonra sırtımın tam sol kaburga alti belimin bi ustu yani bosluga dogru giden yer 5gunden beri ariyor ve dayanamiyorm cok kotu hicbrsey yapamiyorm agridigi zamn bi çocuğumu emzirrbliyrm ancak once bi iki gun parol kullandım snrasnda gunde ikikere ogne vuruluyrm böle bsey yasayan varmi varsa doktra gttimi ne dedi acaba