EsrSvm kalırsın canım.. Bende 1,5sene bekledim.. 3 ay klomen kullandım yumurtalar pek güzel gelişti ama bebek olmadı.. En son bir ay gitmedim, kafada bitirdim, kendime düşünmemek için başka uğraşlar buldum diğer ay gittim hastaneye aşılama tarihi verdi ama hamiş kalmışım bile gerek kalmadı 🤗 Rabbim sana da isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🙏 hiç beklemediğin ve unuttuğun anda geliyor mucize