Bustagur 11 haftalık hamileyim 4 gun önce kalcamin üstüne 4 basamak düştüm belimi çok ağrıdı. Doktorda bebek çok iyi sorun yok kendi ağrılar için sabredeceksin iz röntgen çekmeyiz dedi. Bugün çok iyiyim korkma lütfen bebek iyi dediyse doktoruna güven ve kalbini rahat tut❤