Dilarabozdemir Kızlar ben yaklaşık 1 senelik evliyim ve ilk günden beri çocuk istiyoruz lakin olumlu sonuç alamadık. Daha sonra ben doktora görünmek istedim kafaya çok takıyordm eşimde daha 1 sene geçmedi biraz bekleyelim dedi. Ben dayanamayıp gittim. Doktor 1 seneden önce kabul etmiyorum ama belliki sen çok kafaya takmışsn için rahat etsin gel bir bakalım dedi ultrasonla rahmime baktı temiz birşey göremiyorum herşey normal dedi birde reglinin 2 veya 3. Günü gel hormon testine bakalım dedi gittim sadece prolaktin değerim yüksek çıktı 30 buçuk civarı dostinex diye bir ilaç kullandım sonraki aytekrar gittim 1 e düşmüştü doktor da normal cinsel yaşamınıza dönün 3 ay içinde olmaz ise eşinle beraber tekrar gel dedi bu sefer de farklı bir doktora gittik yine devlette eşim ürolojiye göründü spermiogram testi yaptırdı herşey normal çıktı bende bir kadin doğuma gittim asla ilgilenmedi şikayetimi adam akıllı dinlemedi bile regl olamadığım halde hormon testi istedi ve gebelik belirtim olmadığı halde de beta HCG bile istedi değerlerim yine yüksek çıktı prolaktin değerim 43.12 Lh 13.56 ve estradiol 184.1 değerim de epey yüksek çıktı sonucu göstermek için bugün önceki doktor a gittim durumu anlattım yine prolaktinin yüksek dedi hipofiz mr istedi ve yine hormon testi verdim ama bu sefer regl olarak gittim. Doktora eşimin spermiogram testinide gösterdim hareketi az dedi sen bu testleri yaptır ama gerekirse tüp bebek merkezine yönlendirebilirim aşılama gerekebilir dedi çok üzülüyorum şuan clife macunu sipariş ettim belki şifa olur bol bol dua ediyorum. Ama çok üzülüyorum aklimdan çıkmıyor. Bu süreci yaşayan var mı tecrübelerinizle yardımcı olur musunuz aklım çok karışık
Cananyildiz Dilarabozdemir bu hormonlara adtlykn bakılıyr suan adetliykn verdysen onun sonucu önemli. Eşinin ileri hzlı hareket kaç?
Happykariner Dilarabozdemir Arkadaşlar benim de prolaktin 3 ay önce doktora gittiğimde 31 di ilaç vermedi bana ? Vermesi gerek miydi sıkıntı yok değerlerinde dedi onun için mi olmuyor bebeğim çok canım sıkıldı eğer öyleyse
Meryemtasli Dilarabozdemir merhaba. 3 yıl önce benimde prolaktin baya yüksekti hatta hamile olmadığım ve hiç çocuğum olmadığı halde göğsümü sıkınca süt geliyordu doktorum dostinex diye bir ilaç verdi tamamen gitti şimdi 2. Çocuğuma hamileyim.
Morperi Canım hormon testlerini aynı yerde vermeni tavsiye edebilirim o şekilde değerlendirme yapman daha iyi olur..Bide bu süreçte güvenebileceğin ilgili bi doktora git mutlaka bu arada en önemlisi stres yapma, prolaktin stres le yükselen bi hormon
Dilarabozdemir Morperi Bu hipofiz mr kafama takıldı prolaktin için çekilecek araştırdığıma göre ama aşılama falan deyince bı kötü oldum ne bileyim
Cananyildiz Dilarabozdemir ileri hareket % olan ksma baklr 35 ckmş sınır zatn 32 düşük degl bnce ama artarsa sansınz artar. Esinize maliyeti düşük oldgu için keçiboynuzu kürü uygulayablrsn veya vitamin alabilirsin onlarda 270 300 tl civarı 1 aylk.
Cananyildiz Dilarabozdemir aynen 32 ama sonuçta bi sınır koymuslr zatn ve sizinki bu sınırın üstü ama dedigm gbi artarsa şansınız artar
Dilarabozdemir Happykariner yani normal değerden biraz yüksek istersen başka bir doktora görün canım dostinex kullanman gerekebilir çünkü Prolaktin gebeliğe engel en azından ben hamile kalmıyorum kaç aydır yüksekliği düşünüyor diye mr çektireceğim
Happykariner Dilarabozdemir salı günü gittiğimde soracağım canımı klomen kullanıyorum Salı son günü bakalım
Alp-2806 O değer ne derece kafaya takılmalı bilmiyorum ama benim değerim 36 dı ben hamile kaldığımda doktor çok yüksek bir değer olmadığını 90 a kdar yolu var demişti
Happykariner Dilarabozdemir Başka bir ilacı yok mu bu prolaktinin ? Belki başka ilaç düşürür . Bir de canım şey ayıp olacak ama prolaktin süt hormonu demek ya göğsüne hiç dokunma eşin de aynı şekilde göğüse dokununca yükseliyor o değer .o zaman vücut süt salgılıyormuş gibi algıladığı için yeni bir hamilelik oluşmuyor yani doktorun bilgilendirmiştir zaten detayları
Dilarabozdemir Happykariner evet biliyorum çok teşekkür ederim canım yinede 🌸 başka ilaç yok demekki 🤷🏻♀️ clife macunu sipariş ettim belki duymuşsnzdr Instagram’da içinde aslan pençesi gibi otlar varmış kullanan çoğu kişi faydasını görmüş hormonlar üzerinde de etkiliymis pazartesi gelirse hemen kullanmaya başlayacağım inşallah şifa olur
Ozlemmiray2019 Hipofiz mr çektirseniz iyi olur. Hipofiz bezindeki anomilerde prolaktin hormonunuzu yükseltebilir. Bebek olasılığını düşürür. Kadınlarda çok sık rastlanabiliyor. Bende hipofiz adenomundan ameliyat oldum. Fakat benim prolaktinim çok yüksekti farklı semptomlarda vardı ilaçla tedavi edilemiyordu. Sizin ki düşük ve daha kolay yoldan tedavi edilebilir. Baktırırsanız iyi olur
Dilarabozdemir Ozlemmiray2019 Evet mr istedi doktorum zaten Pazartesi gidip sıra alacağım ama açıkçası korkuyorum özellikle mr a girmekten yarım saat boyunca kalıyormuşsn aşırı gerilirim morg gibi zaten