Kızlar selam. 7 8 aydır gebelik düşünüyorum. Fakat halen yok. Üç ay clife kullandım kistim 3.5 cm’den son kontrolde 7 cme çıktığını öğrendim. Tabi doktora macun kullandığımı söyleyemedim. Bana inofolic combi kullan 3 ay dedi sonrasında gel tedaviye başlayalım dedi🙇🏼♀️ Ama bakıyorum bu inofolic genelde pco olanlara verilmiş. Çikolata kisti olup kullanan var mı inofolic combi ??