bebegimvebenn 24 haftalığım sabah idrarımı yaptıktan sonra peçeteye çok az pembemsi kan geldi. nişey olur mu ya doktora sordum fitil al yarın gel dedi
Gulsummldr bebegimvebenn doktora bu ihtimali sorun. O birşey sormadan fitil alın gelin demiş ama çişten sonra oldugunu söyleyin. İdrar yolu engeksiyonu olabilir mi deyin. Boşuna işlem yapılmasın.
Mia Benim de tam 24 haftalıkken az bisey geldi hemen doktora gittim progestan verdi erken doğum riski var dedi hastanede yattım şimdi evdeyim fitil olarak kullanıyorum ihmal etme hemen git
Dml1234 Mia ya bende fitil olarak kullanıyorum 23+4 üm ama ben koyduktan sonra niyeyse fitil geri çıkıyor üstüm başım batıyor sizdede oluyormu
Gulsummldr Kan nereden geldi. İdrardan snra geldiyse enfeksiyonda olabilir. Tam emin olun bi. Kanaman olsaydı tuvaletten snra değil normal iç çamaşırında görürdün.
bebegimvebenn Gulsummldr evet idrardan sonra oldu eminim. İç çamaşırımda günlük pedimde falan hiç bişey yoktu
Gulsummldr bebegimvebenn sizin idrar yolu enfeksiyonunuz var. Dikkat edin her çişe çıktıktan snra o kısma bastırsanız da kan gelir. Yoksa rahimde birşey yok bnce. Tabiki doktora gitmek şart
selen8sefam bebegimvebenn ondan kaynaklı bi durum yok o zaman eşinle birlikte olma bu ara tehlikeli olabilir kanama artabilir
bebegimvebenn Gulsummldr inşallah dediğin gibidir ya. Peki acaba yarın gittiğimde muayeneyi alttan mı yapar yoksa normal ultrason mu biliyo musun ?
Gulsummldr Eger idrar enfeksiyonu ise idrar örneği ister sadece. Alttan bakılmaz yani. Benim düşük tehlikemde oldu. Alttan bakmadılar.