Elfelf475 Meyraza açılma ya da sancılar düzenli olunca kullanılıyor o sadece dogum baslamamıssa işe yaramaz
MinikKalbimmmm Meyraza bende aldım ağustosu bekliyorum🥰 doğum başladığında yapılması gerekiyo ve o sudan içmen gerekiyo diye okumuştum. Ama bilmiyorum o an içecek fırsatım durumum olur mu
Selver90 Meyraza ben ilk oğlumda bilmiyordum her boktan haberdar olan tayfada hiç böyle birşeyden bahsetmedi bende çok inanıyorum inşallah bu doğumumda yapicam
Vaveyla23 Otu ılık suya koyuyoruz yasin, nas, felak, ayetel kürsi, Meryem suresi okunuyor sizin adınıza niyet ediliyor o ot açıldıkça sizin de rahminiz açılıyormuş hani inanarak yapılmalıymış faydasını gören çok insan var
Hilal_57 Son 11 gün ben de aldım çantaya koydum faydasını gören çok ben de deniycem ama inanarak yapılması gerekiyormuş. Şahsen inanıyorum inşallah açılmaya ve doğuma faydası olur 🙏
Elfelf475 Meyraza bir de erkenden suya koymayın tavsiyem yengem de sıcaklarda doğum yaptı biraz kokmuştu suyu dedi Hastanede yapılabilir ☺️
Meyraza Elfelf475 Yanımda götüreceğim canım hastanede yaparım yengenin nasıl geçmişti yani otun bir etkisi olmuş mu kuzum
Elfelf475 Meyraza evet çok rahat ilkinde kullanmamış ikinci bebekte kullandı ablam ilk bebekte kullandı açılmayı kolaylaştırdığını düşünüyor ikisi de yapısal mi bilemeyiz ama ikisi de kolay doğum yaptı dikişleri illa oluyor ama o da gayet normal zaten 🤭
Ozgepoyrazaden Bende doğuma giderken haber verdim 1 cm açıklığım vardı . Okumadık süre ayet bırakmadılar 11 saatte doğurdum . Yine kimsenin hevesini kırmayayım ama ben pek bi faydasını görmedim.