hemsirebiranneee csmgh sağlıkla kucağınıza almışsınızdır inşallah güzel kızınızı , bahsettiğiniz duyguları bende yaşıyorum gerçekten anne olmak ne de zormus güzelliklerinin yanında
csmgh hemsirebiranneee Maalesef henüz alamadım. Suni sancı değil de fitil ile başlatma kararı aldı doktorum. Fitilin etki etmesini bekliyoruz. 🤷🏻♀️ Allah razı olsun. 🙏🏻🥰
cigdemtureli csmgh canım merhaba, naptın acaba merak ettim inşallah hayırlısı ile sağlıkla doğum yapmışsındıııırr 🤲🧡
csmgh cigdemtureli Canım çok şükür sağlıkla doğum yaptım. 24 saat aralıksız sancı çektim normal doğumu da denedim fakat maalesef sonunda sezeryana alındım. Ama çok şükür meleğim yanımda ve sağlıklı. Ben de kısa zamanda toparlamaya çalışıcam. 🥰🌸
cigdemtureli csmgh ahh 🥺 yorucu bi süreç olmuştur ama çok şükür 🤲 gözünüz aydın öyleyse sağlıkla büyüsün minnoş Rabbim güç versin sizede Bi evvel toparlanın inşallah 🐥🧡😍😍
csmgh cigdemtureli Ah amin inşallah 😍🙏🏻 Doğumhaneden çıkıp ameliyathaneye girmek çok zorladı biraz yavaş toparlayacağım ama toparlayacağım Allah’ın izniyle 🙏🏻🌸❤️
Ipekbocugu csmgh size katılıyorum 39+5 oldu hala çıt yok 38. Haftada doğuracak gibi hazırdım hatta emindim Haziran sonu doğar ya diyordum prensesim rahat sanırım
cigdemtureli csmgh zorlamaz mı o kadar saatin ardından 🥺 minnoşun verdiği enerjiylede halledersiniz 😍🐥