pembesarelle yiyemediğiniz şeylerin üzerine gitmemeye çalışın bende kavrulmuş soğan ve salçadan tiksinmiştim 4ay asla salça soğan kavurmadım, sağolsun aynı binadayız kaynanama dememe rağmen sabahın köründe kavururdu hayattan soğurdum.. 🥶 Yemeklerim hep beyazdı, mercimek çorbası salçasız, hafif yemekler yani eşim artık diyodu kırmızı yemekleri unuttuk diye 😂 ama sonra geçiyor, herkesin bünyesi farklı elbette ama uzak kalın, tüketmeyin, düşünmemeye çalışın geçicektir inşallah 🧡