SedaOzdmrr Sezeryanim olucak inşallah bir oğlum var ve kızım olucak şimdi gerçekten kiz annesi olmak cok çok farklıymış daha doğmadan anlaşılıyor kıyafet Alisverisinden falan herşey süslü süslü cıvıl cıvıl tabi bı de tecrübeli anne olmak da bambaşka en azından şimdi başıma neler gelebilir biliyorum oğlum da o kadar tecrübesizdim ki neyi nasıl yapicagimi hiç bilmiyordum tamamen tecrübesizdim gazi mi var aç mı ? Bilmiyordum şimdi çok şükür herşey daha güzel gecicek sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı çantamiz hazır evin büyük temizligimi yaptım sadece buzluğa atmak için poğaça kurabiye falan yapmayı düşünüyorum gelen falan olursa çayın yanına koyarım iyi olur öyle yani anneler hayecanimi paylaşmak istedim bide tabi artık üstümdeki fazla kiloların gitsinde güzel güzel giyinebiliyim rahat hareket edebiliyim şu an kendimi pandadan 🐼 farksız görüyorum 😂