Merhabalar transfer sonrası şükür pozitifi gördük .Tranaferin 18.günü.Ama hiç belirtim yok.Değerlerim de normal arttı takip ettik sonra baktırmadım tabi .Belirti yok korkuyorum acaba diyorum beta düşüşe geçmiş midir?Paronayak olduk Allah yardımcımız olsun