Yusuf_kaan 35+5′de doktorum kasıklarımda çok baskı ve ağrı olduğunu söylediğimde nstde sancın yok ama istersen alttan muayene edebilirim demişti bende sancı yoksa gerek yok o zaman hocam ama illada şart yapıyım derseniz yapın dedim yapmadı 2 gün önce kendi doktoruma randevu alamadım eşine gitmek zorunda kaldım özel bölge temizliğimi falan yaptım öyle gittim muayene eder belki diye 37+3′düm yapmadı haftaya çarşamba tekrar çağırdı bakalım o zaman yapar belki 38+3 oluyoruz haftaya çarşambaya