Evet arkadaşlar 39+2 de kontrole gittim doktor çatala çıkardı ve ben cok kasıldım korkudan tansiyonum fırladı doktorum bu kadar korkarsam kasılırsam normal doğum yapamayacağımı söyledi ben de cok korkuyordum bu yüzden sezeryan doğumu KABUL ettim dün akşam yatırdılar hastaneye dün gece bilr hem tansiyonum hep yüksek cikti bu sabah sezeryanla bebeğimi aldim kucağıma tabikii dikiş yerlerimde acı var ama inanın şuan daha rahatım bebegim sağ salim kucağımda 🤗🤗