asllakts Bayanlar ne önerirsiniz 14 ünde sezeryan doğumum var ve göğüs ucu kremi kullanmam gerektiğini söylediler şimdiden
Denizyildizii asllakts doğumdan 2 ay önce başlamıştım ilkinde. Doğumdan sonra hiç ağrı vs yaşamadım. Yine iki ay kala başlıycam
Nazlican1994 asllakts Lansinoh aldım ben canım etrafımda ki herkes onu önerdi. Hiç kullanmadım daha 1 2 hafta içinde başlıcam kullanmaya.