Mrymmmmmm Kızlar ben 25 haftalık hamileyim. Haşimatom var. Bugün tsh testi yaptırdım 5.15 cıktı. Bu zamana kadar ilaçlarla gayet iyi gidiyordu neden böyle yükselmiş olabilir? Bebeğime bi zararı olur mu bu yükselişin. Bu durumu yaşayan var mı acaba
Yusuf_kaan Mrymmmmmm Hormonlardan dolayı yükseliyormuş benimde öyleydi dahiliyeye yönlerdirdiler hap kullandım düştü aylık kontrolle takip altında bakıoması gerekiyor bebeğe çok düşüğün de çok yükseği de zararı olurmuş evet ama tedavi edilmekte geç kalındığı zaman sen biran önce dahiliyeye git bende YouTube d Dr kapan Kocatepe var çok Güzel anlatıyor ondan dinledim rahatladım bende çok korkmuştum
Mrymmmmmm Zaten sürekli takipteyim ben haşimato hastası olduğum için bugüne kadar iyiydi birden böyle yükselmiş. Bişey demedi ilaç değişikliği yaptı