12345a ben de aynı durumdaydım kesenin bi tarafinda kanama alani vardi progestan kullandım neredeyse 1 ay boyunca yattım mecbur doktor ayakta çok durmayacaksın dedi ayaklarını yüksek tut uzanırken genelde sol tarafa yat daha iyi geliyormuş bebeğe en önemlisi de stres yapma bol bol dua et bisey olmaz allahın izniyle inşallah(Ben şu duaları çok ederdim rabbim el mani isminle bebeğimin düşmesine mani ol el musavvir isminle sağlıklı bir şekilde biçimlendir)🙏