Nurklc38 Kızlar ben az da olsa hissetmeye başladım yavaş yavaş ama bazen hissediyorum bazen anlamıyorum normal mı bu üzülüyorum hissedemiyorum diye. 18+3 bu arada
Serpilbb Nurklc38 normal bende ilk iki günde bir pıt pıt hissettim 20 den sonra her gün hissedersin dinlenirken 😄
Biranneadayiiii Bende 22+4üm 18den.beri hissediyorum. şuan hergün hissediyorum ama bazı günler 1 yada 2 kere oynuyor çok normal bu haftalarda boşa kendinize evham yapmayın ilerleyen haftalarda daha hareketli oluyormuş zaten 😊
omrsv 17 de ben de minik arada kıpırtı hissediyordum şuanda 20. Haftadayım hergün en az 20-25 kez hissediyorum özellikle gece yatarken ve gündüz oturdugumda 😊 bebek büyüdükce vuruşlar kuvvetlenecek kücücük ayagıyla hissetmeniz zor zaten üzülmeyin