ilkgozagrimhavinim Simge0719 aslında peynir kaşar yumurta ceviz pekmez süt yoğurt bunlar sürekli tükettiğim şeyler. Et yiyemiyorum ben sorunum o sanırım🙄 inşallah bir an önce ara kapanır, gerçekten endişelendim
Simge0719 ilkgozagrimhavinim Hiç endişe etme Rabbim sağlık versin çok önemli düzeyde bir açık yok. Bende et yemiyorum ve ona bağlıyorum malafes
ilkgozagrimhavinim kubrakokcan inşallah öyledir🙏🏻 doktorumda korkutmak amaçlı söylemedi hatta ben endişelenince kız bebiş ya ince belli olucak annesi falan diye toparlamaya çalıştı ama işte o endişeyi aldım bi kere
ilkgozagrimhavinim Kubra2012 karın çevresinin önde çıkması ne oluyormuş peki doktorunuz bişey dedi mi?
Kubra2012 ilkgozagrimhavinim orda doğum yapamayacağım için ilgilenmedi 🙄 demedi bişi rahatsızım dokror yoj başka yere gidiyorm dediö hiç gelmemişsin dedi bana açıklama yapınca gıcık oldu ilgilenmedi 🙄
ilkgozagrimhavinim muallimehanimmom5 boyu, kilosu kafa ölçüsü bacak ve kolları hep haftasıyla uyumlu çıktı sadece karın çevresi 1 hafta geri çıkınca korktum.. Aslında beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum ama demekki tam edemiyorum🙄
ilkgozagrimhavinim duygu0693 inşallahhh🙏🏻 rabbim hepimizi sağ salim kavuştursun evlatlarımıza inşallah🤗💗
[silindi] 30 haftaligim benm de bebegm 1 hafta kadar geriden geliyor suyu da azalmış 😔 havucsuyu muz yumurta ye dedi bana
Nigli123-35 ilkgozagrimhavinim evet bende oyle ama olsun et yiyemiyosan yumurta ye badem ceviz findik ye yesil mercimek haslayip yiyebilirsin cok fazla protein var et degerinde yesil mercimegin proteini… birini yiyemiyosan digerinden mutlaka al protein hemencik toplanir bebisin goruceksin
ilkgozagrimhavinim Nigli123-35 yeşil mercimeği annemde söyledi. Onada çok bayılmıyorum ama bebişimiz için artık napalım.. Hele yazın hiçbir şey yenmiyo. Neyse, ana olmak kolay değilmiş😅
ilkgozagrimhavinim Simge0719 et çok önemliymiş. Enazından haftada 1 yiyebilsek.. Tavuk yerdim yazın onuda yiyemez oldum kokuları mahvediyor beni
Nigli123-35 ilkgozagrimhavinim evet hamilelikte basliyomus gercekten hic kolay degilmis hele bu sicaklarda hiiiic 😊😊