Crktnmltm Kızlar karnım deli gibi ağrıyor ve isel gibi birşey olmuşum 10 dakikadır kalkamıyorum tuvaletten . Yalancı Doğum sancıma da böyle başlamıştı. Gerçek Doğum sancısı nasıl oluyor ??
Egulii Crktnmltm gercek dogmda belin ve karninda agri siddetleniyormus ishalde onun gostergesidir sancinin olduğunu hissediyoemusun
Egulii Crktnmltm bence doktora gidip muayene olmalisin. Benim 38 haftam. 37de karin agrisi sag ayagm uyusuyor diye gitmistm aralikli sancilarm cikti. Kendim sanci hissetmedm ama ufak ufam baslamis dedi doktor acilman varsa eger sunni sancyla dogurrsun
Crktnmltm Egulii Yarın çatı muanem var bu aksama sancılanmazsam görücez. 1 hafta önce 2 yalancı sancıyla gitmiştim 2 cm demişti doktor bakalım 🤔
EgeninAnnesiii Adet sancısı gibi başlar canım kasıklardan belden ağrır zamanla şiddetlenir zaten şiddeti arttıkça doğum sancısı olduğunu anlarsın. Hafif sancı varken sakin olmaya çalış panik yapma ki yalancı mı gerçek mi anlayasın. Beklemek gerekiyo biraz türünü anlamak için. Gerçekse eğer Yarım saatte bir olur zaman geçtikçe 20 dkya 15 dkya 10 ve 5 dkya kadar düşüyo sancıların arası... sonrasında hastaneye gitmek gerek 1dkda bir gelince doğuma girceksin. Hastaneye gideceğim zaman 10 dkda bir geliyordu ayakta dinelip mutfak tezgahından ya da eşimin kolundan destek alıyordum doktorum arayıp çağırmıştı beni yoksa 5 dkyı bekliycektim ve doğuma gireceğim zaman sancı geldiii diyordum oh geçti diyordum o kadar sık oluyor yani.
Crktnmltm EgeninAnnesiii Çoook teşekkür ederim geçti sancılar da ağrılarda. Arada bi gelip gidicek sanırım tuhaf birşey
EgeninAnnesiii Crktnmltm benim de şuan sancım var canım inşallah yalancı sancıdır daha kıyafetlerimiz hazır değil. Korktum ben bugün bı sancılardan yarın hazırlıkları yapıp bitireyim bari 🙈
Crktnmltm EgeninAnnesiii Ben geldim şuan hastanedeyim alttan muane açılma ntsde bağlıyım sancıya bakılıyor 2 cm açılmayla Doğum olmaz diye düşünülüyor . Sen kaç haftalıksın ??