Berrinkarabudak 18 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorum. İsim konusunda yardımcı olur musunuz. Güneş var şuan aklımda babasına beğendi bu ismi ama kararsizim.
Mom54544 Berrinkarabudak Biz Beyza Asel koyucaz nasip olursa ama Esila güneş önceki fikrimizdi mira , naz , özüm , beren , Zümra , Rümeysa da aklımızdan geçenlerdi
Cycanbaz Berrinkarabudak bence Güneş ismi güzel Benim de aklımda vardı. Biz de kız bebek bekliyoruz ve Rüya koyduk kızımın adını 😇 bunun dışında ben Mira, Melis, defne, meyra, mısra isimlerini de beğeniyordum